jo jag veeeet..

2010-05-07 @ 11:35:24

det var evigheter sen jag skrev här.. men det har varit lite kaos i familjen efter påsk och jag har väl inte riktigt känt att det är något jag kan skriva om här...än...får se efter tisdag vad som händer..
Jag har lixom inte tänkt på så mycke annat just nu å därför inte haft nåt att skriva men ja kände att ja skulle lägga ett inlägg nu så ni vet att jag inte har gett upp bloggen...riktigt än iaf:)

Idag är det ju ett riktigt underbart vårväder:) Har varit ute å krattat nu på morron och bara njutit av solen!
Inatt ska jag jobba så ja läre väl försöka lägga mig å vila nå tag me men de e ju inge kul när solen lyser.. Har gått intro på en gruppbostad för utv.störda där jag ska jobba i sommar och har haft turen att få hoppa in lite extra:) Lite jobbigt bara att det är vaken natt..jag som är såååå kvällstrött..men men..de ger ju lite pengar iaf:)

imorron är det US-car trip i delsbo...det är som en cruising runt dellensjöarna kan man säga med lite tipsfrågor och underhållning:) så nu håller vi tummarna för att de blir fint imorn!!

Ha en bra dag!!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback