100531..måndag

2010-05-31 @ 09:08:57

tänk vad tiden springer iväg! känns ju som om man inte hinner med..å ändå händer de ju lixom inge speciellt, inget att blogga om iaf tycker ja..
Helgen sa ju bara swissss så va den över:) I lördags va ja iaf till torön och umgicks med carro, sååå himla skönt å träffa nån hemifrån som känner en utan och innan! De e tur att ja har dig gumz:) Annars va de ingen höjdare där tycker ja. Engmans kapell är ju alltid bra men de va ju ingen man kände där och dåligt me folk över huvudtaget...trodde ju jag skulle träffa på nån hemifrån men icke!

Igår va det ju mors-dag:) Blev bjuden på en jättegod middag i stan av min lilla familj...ni är för goa<3

Nu blir det en tur till stan, ska lägga om huslånen lite. Har ju haft bundet med ganska hög ränta och missat den sänkning som varit och den låga räntan som är nu... men nu har min bindningstid gått ut så de ska läggas om lite så jag får lägre ränta och kan amortera mera..skönt!!
ikväll kallar jobbet igen:) det är ju inte ofta ja får jobba e..typ en dag i veckan vilket är grymt synd me dom här jävla 75 deltidsdagarna som bara springer iväg då! men samtidigt vill jag ju jobba...får väl tacka nej sen ist då när dom dagarna är slut..
Tycker faktiskt det är helt sjukt det här med deltidsdagar...känns faktiskt som man "straffas" för att man lyckas jobba en dag hit och dag dit...undrar vart sverige är på väg..

Oj, vad klockan va mycke!! läre ju åka nu ja!!

Ha en bra dag alla:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback