Onsdag!

2010-06-09 @ 18:54:09

idag har vi varit på ultraljud:)
Har längtat som en tok!! man blir nog mer nojig och orolig efter två missfall...har haft svårt att bli glad för den här graviditeten, bara varit orolig att nåt ska hända eller är fel.. men idag vände det:) Nu har vi fått sett underverket<3 ett väldigt livligt sådant som det var svårt att få nån bra bild på..hehe Men allt såg okej ut:)
Ska dock in på ultraljud igen v32 då moderkakan låg långt ner men det hinner förhoppningsvis ordna sig..
Mår sååå himla bra idag:):):)

Moa har tjatat i flera dagar att hon ville gå på spa..hihi Hade sett nå program på tv om de:) Så idag gjorde vi ett eget litet spa här hemma..
Hon fick börja med ett bad me olika oljor och "dofta gott" grejer..

("snygga" tapeter i vårt fina nostalgi badrum va?:))

Sen blev de fotbad me massage..


Sen nagelmålning..


Spa kvällen avslutades med avslappning och insmörjning av hela kroppen:)


Moa va väldigt nöjd med eftermiddan trots att det inte var ett "riktigt" spa:)
Kan ju hoppas att det är min tur att bli ompysslad nästa gång!

Nu ska jag ta och skriva ett brev till mamma, helst hade ja velat träffa henne och visa ultraljud bilder och så men de går ju tyvärr inte:( men jag ska skicka med en bild iaf:)
Saknar henne jätte mycket!! men jag vet att hon mår bra och det är huvudsaken..

Ha en fortsatt trevlig kväll alla<3

Kommentarer

Postat av: Jennie Ivarsson

Va kul! Grattis på er!!!

Så lika vi är, min moderkaka låg oxå långt ner så de blev ett till ultraljud och vi fick oxå tid 9:e november...kanske eran ploppar ut 11:e lika som våran gjorde :D

Grattis än en gång o lycka till!

Kram!

Postat av: Tessan

Jasså:) haha, ja innan de e färdigt kanske de blir samma dag:) skönt att din moderkaka flyttade sig, då kan man ju hoppas att min gör de å:)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback