Äntligen!!

2010-06-14 @ 12:12:46

Igår åkte jag å Jonas till gävle för å kolla på en bil, hade inte sådär jättestora förhoppningar på att vi skulle komma hem med den men de gjorde vi:) Så äntligen har jag en bil som inte har körförbud, så himla skönt:) Det blev en BMW, den sista bil ja trodde ja skulle köpa helt enkelt:)
ska knäppa en bild sen och lägga ut...
Men efter att ha provkört så blev ja faktiskt helt såld på den, man satt så jäkla skönt å automat dessutom!
Bara å se hur länge den håller nu då..hehe

Nu ska jag förtsätta röja i Moas lekrum, å det är inte bara de inte!! förstår inte hur mycket grejer den ungen har och hur hon lyckas stöka till så ini norden! Men nu ska de mesta ut för hon leker knappt me nånting och så ska det göras om till hennes sovrum/lekrum ist. Som det är nu har hon ju ett litet sovrum uppe och ett stooort lekrum nere men nu säger hon att hon bara vill ha ett rum så det blir till å göra om lite och det passar ju bra att börja röja då hon är hos sin pappa för ska hon va me så får ja väl inte ta bort nåt innan de är färdigt:)

ja så egentligen har jag ju inte alls tid å sitta här:p men ja börjar nog med att ta lite lunch tror ja:)

Kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback