Nämen..

2010-01-21 @ 13:25:05

inte nå förvånad blir ja heller! Åkte till stan för å handla lite å kommer hem utan de viktigaste,
så är det alltid när ja handlar...suck:P
Aja, har ju inge för mig imorn iaf så då har ja ju nå å göra då;)

Ikväll ska ja till ridskolan, den här gången är de ja som ska dit å inte Moa:) Hade så jäkla tur att de fanns en plats i vuxengruppen å tvekade inte en sekund! Kan ju va bra å gå en allround grupp, lära sig allt från grunden igen...
de va ju som sagt ett antal år sen ja gick på ridskola.. Om inte annat så blire ju bra träning:)
Jag får väl Moa med mig å kan ja tro, inte får ja åka på ridskolan utan henne heller:)

Våran diskmaskin gick sönder igår...Både ja å Jonas hatar ju å diska! Men de e bara å bita i det sura äpplet då diskmaskinen är full me lort disk...

Bye Bye:)

Kommentarer

Postat av: jessica

Hejsan kul att ni har hittat något att göra tillsammans du och moa , stärker nog er båda ......



Men ha´det så bra och ta hand om varandra

Postat av: syster yster

Gu va trökigt med diskmaskinen!!! Men ni har ju ganska nyss köpt den....Ni måste ju ha garanti kvar???

Postat av: Tessan

Jessika:ja, det är jättekul att vi har samma intresse:) tror oxå att det stärker oss..



Syster: efter att jag diskat den monsterdisken vi hade hemma lyckades Jonas laga den:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback