jomen

2010-01-25 @ 18:16:41

jag tycker dagarna rullar på just nu fast man är arbetslös, så just nu går de väl ingen nöd på mig förutom pengar då å det sociala såklart!
I lördags var Moa först på kalas hos en klasskompis, sen åkte vi på bio i ljusdal med Denise och Erika och efter bion blev de lite mat...åkte sen till A-K å drack kaffe:) A-K följde sen med mig hem å drack massa te å inväntade att våra kära sambos ville komma hem, dom va nämligen på fest och hon hade lovat hämta dom:)

I söndags åkte jag å Moa på badhuset! Det var första gången jag va dit så Moa kände sig stolt när det var hon som visste vart man skulle gå å så:) Det var mysigt så nu har vi bestämt att vi ska åka dit minst en gång i veckan iaf:)

Imorse åkte jag till Laila för att lasta 3-åringarna i transporten och åka ner till ridhuset.. Wasabie hade bara åkt transport 3 gånger innan å då bråkat men de gick bra tycker ja...tog lite tid bara:) för henne var även det här med ridhus nytt så när vi kom dit gick vi omkring och tittade på allting först sen hoppade ja upp å red..varje gång vi red förbi spegelväggen va hon tvungen å stanna å kolla:) hade ju aldrig sett sig själv förut å inte tror ja att hon fattade att de va hon heller, hon trodde nog de va en annan häst..hihi
Nästa vecka ska vi åka ner å löshoppa dom lite:)

När Moa kom hem från skolan så satte vi igång å baka, hon fyller ju 8 år på onsdag..stortjejen!
Kalaset blir på lördag men jag har massa saker å göra i veckan (för en gångs skull) så de e lika bra å göra de idag..
Så här ser resten av min vecka ut:
Tisdag: Åka till stan å handla inför kalaset, Moa kommer från skolan,åka till badhuset
Onsdag: Moa fyller år<3 rida en lr två hästar, Moa kommer från skolan, kanske får främmande
Torsdag: blir en tur till stan å AF, moa hem från skolan, åka längdskidor:P, Ridskolan
Fredag: ytterligare en tur till stan för å åka till bageriet å baka tårta till kalaset, Moa hem från skolan och så
dags för ridskolan igen
Lördag: Moa har barnkalas sen kommer släkt å vänner
Söndag: skulle ja helst inte vilja göra nåt men de lutar åt skridskoåkning lr badhuset då..

Lika bra å njuta av att man har lite å göra för nästa vecka har ja ju inget planerat:(
Näe, nu blir de kvällsmys me Moa:)
Min andra älskling jobbar kväll den är veckan å de e trist...

Kram kram

Kommentarer

Postat av: jessica

Ni verkar ha fullt upp ni tjejer , men det är väll kul hoppas ni har det bra annars

Postat av: Tessan

jo, måste ju försöka hitta på saker! jag blir tokig av att gå hemma hela dagarna annars...:(

Hur är de med dig då? Jobbar å sliter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback