Fredag..

2010-01-08 @ 14:00:01

börjar detta inlägg med att säga " guuuud va jag saknar min lilla skrutta!!!!"
Hon har varit hos sin pappa i två veckor nu å fy vad tomt det är:( Hon ringer iaf nästan varje dag så jag får höra hennes röst iaf.. Men på söndag kommer hon hem!! Min lilla älskling:)

Har tagit tag i det här med ridningen igen förresten.. Har börjat rida svärmors söta treåring Wasabie:) en sån söt liten arab:) Hon har ju två treåringar, en som hon rider regelbundet och går på kurser med men den här har hon inte riktigt hunnit med så på torsdag ska vi börja på basic dressyrkurs...undrar verkligen hur det kommer gå då hon aldrig varit i ett ridhus! men hon är så tuff och orädd annars så de ska nog gå bra:) hoppas ja..hehe Men vi är ju lika ovana båda två så det kanske blir en riktigt rolig syn:)
Hon har lyckats gjort illa ett ben nu och har ett fult sår som vi tvättar varje dag så ja hoppas att det blir bra tills torsdag nu bara...
Ska snart åka dit så då ska ja försöka komma ihåg att knäppa ett kort på sötnosen:)

Annars har de inte hänt mycket här...fortfarande arbetslös å utan pengar men ja överlever tack vare min underbare sambo!
Älskar dig så otroligt mycket Jonas!!!


pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback