Ett leende på läpparna!

2010-01-22 @ 10:17:01

har jag haft sen jag kom hem från ridskolan igår!!
Det var det absolut roligaste jag gjort på länge! Alla känslor kom tillbaka och man kände sig som 13 år igen, det kändes som om jag aldrig hade varit ifrån ridhuset:)
Min ridlärare sa att de va så kul å se mig, började osäkert me böjd rygg och långa tyglar..kände mig som en hösäck men efter några påminnelser så satt de...som hon sa:"en vissen blomma som reste sig" det var bra sagt för det var precis så jag kände:)
Ville aldrig att lektionen skulle ta slut!!
Nu längtar ja tills nästa gång:)

Somnade t.o.m med ett leende på läpparna igår och det var de länge sen jag gjorde som haft så mycket motgångar den senaste tiden..

Förstår verkligen varför det finns häst/rid terapi för det här var verkligen terapi för mig!
Hästarna är verkligen underbara varelser<3





<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Postat av: Tanya

har länge väntat på när du ska få tummen ur o börja rida och så har du äntligen börjat!! Nu förstår du kanske varför hästarna betyder så mkt för mig? Utan dom blir man knäpp, de hjälper mig, är min terapi, när man är med hästarna glömmer man problem och det är då man börjar att leva, det är inte många som förstår vad mkt hästen kan göra för ens välbefinnande, fortsätt o rid, ge inte upp trots motgångar för de kommer du att få många av, har personligen erfarenhet av detta,,hehe, man växer med hästen och man ska njúta av dom för de lär oss så mkt om hur man är som person, i slutet på mars kommer jag och Lucas till delsbo igen för han har äran att vara med på Anders E clinicen, tar även med sadel så du ska få prova rida honom,..Kram.. Ps. är så glad för din skull, fortsätt med ditt positiva tänk och allt kommer att lösa sig för dig bara du har din positiva tro

Postat av: Tessan

Ja, förstår dig precis!! det här är nog det bästa beslutet jag tagit på länge..att börja rida igen!

va kul att ni kommer hit!!ska vara där å titta ja har ja tänkt:) behöver du/ni boende så finns de plats här så det räcker å blir över:) eget rum å badrum i källarvåningen:)

Kramar

Postat av: Sara

men vad kul=)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback