Bambi på hal is!

2010-01-18 @ 11:51:17

Ja, så kände jag mig verkligen igår! Vi bestämde oss för att åka skridskor och letade fram ett par som Jonas haft när han va mindre som ja skulle få låna.. Jag som inte åkt skridskor sen ja gick i skolan..:)
Åkte iaf ner till delsbo...men döm om min förvåning (å jonas oxå!) så fanns de inte en enda is! inte på skolan å inte på IP å inte heller på ett annat ställe där dom brukar ha! Är det lixom ute me att åka skridskor?? gör man inte det på idrotten heller längre??
ööö?? vad har hänt me dagens barn?:( åka skridskor som är så bra för balansen om inte annat..
Fick iaf reda på att de fanns en spolad is i Friggesund och eftersom vi lovat Moa så åkte vi dit:)
Å som sagt, jag kände mig inte direkt hemma där på isen men Moa och Jonas åkte utav bara sjutton:)
Vet faktiskt inte vem av dom som tyckte det var roligast;)




De va nog inte sista gången vi var å åkte skridskor iaf e;)

Hej Hej!

Kommentarer

Postat av: Erica

Du ser, vi har lite saker här i byn oxå;) haha...

Skulle väl ha kikat in på en kaffe då när ni ändå var i krokarna;)

Postat av: Tessan

ja, de skulle vi ju kunna gjort men vi skulle hinna hem å laga mat innan Moas favvoprogram på tv:) vi får ta de nästa gång:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback