Varför varför varför????

2010-02-19 @ 08:49:58

blir jag alltid sjuk!?!?!
Så otroligt jävla less på de nu!! Började snora och nysa som en tok igår när ja städade men trodde att de kunde vara för allt katthår som virvlades upp men de bara fortsatte... Stoppade papper i fickorna och åkte på ridningen ändå för de ville ja ju absolut inte missa! Vi hade hoppträning, har ju inte hoppat hinder på huuuuur länge som helst men de va askul!!:) MEN jag fick ju stanna å snyta mig med jämna mellanrum och så fick ja den där jävla astmahostan som ja får när ja anstränger mig och inte är riktigt pigg..

Å inte ett dugg bättre är jag idag...sämre om inte annat:(
Har ju tänkt åka till syster och gratta Henrik imorron så jag hoppas att jag känner mig piggare.. Det har förstört så mycket för mig att vara sjuk jämt å ständigt...jag måste ju ha ett grymt dåligt immunförsvar:(:(:(

Nu ska ja dricka lite mer kaffe å krypa ner i soffan å kurera mig:)

Have a nice day allihopa!=)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Usch förstår dig hur det känns jag har oxå varit dålig till och från mer eller mindre , vill att det ska bryta ut ordenti´ligt så man kanske blir pigg sen ..



Krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback