Kryssning:)

2010-02-22 @ 11:28:15

ska vi åka på den 7 mars:) Jag å Moa och Syster med hennes Liam:)
Kommer bli såååå mysigt! Bara vi och barnen:)
Tråkigt nog åker vi olika bussar dit och hem då vi åker från Hudik och dom från bollnäs men vi får ju umgås på båten och bo i samma hytt.. Kanske blir lugnare på bussen oxå om dom inte har varandra att busa/retas me:)
*längtar*

brrr va kallt det var idag förresten! -29 grader när vi gick upp! Tyckte lite synd om Moa då hon gick till bussen men min bil hade nog inte startat ändå:( Hoppas verkligen inte det är så här kallt på onsdag då Moas skola har familjedag på Kajvall med skid å pulkåkning och grillning:) både jag och Jonas ska följa med..kul:)

Idag blir det till å vara inomhus och tvätta hela dan...va inte liiiite tvätt heller:p Ska även försöka få iväg ett mail om ett jobb jag hört om..får se hur de går!

Tack å Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback