Arbetsförmedlingen...

2010-02-17 @ 08:46:52

ja, jag tror ja kan bli tokig på AF...det märks då inte att handledarna(lr va dom kallas) jobbar på samma ställe!! Förra gången ja va dit så tyckte han att jag skulle börja på praktik, vilket ja höll me om för ja är rätt less på att gå hemma...MEN jag fick inte vara på ett ställe inom mitt "område" alltså uska..jag tyckte det lät konstigt för jag skulle ju vilja vara på sjukhuset eftersom ja tänkt läsa vidare men inte bestämt mig till vad. Så det hade ju varit ett bra tillfälle att pröva på olika avdelningar...men icke! Jag skulle prova nån arbetsplats jag inte trott ja skulle vara på och det stället skulle inte ha sagt upp personal...men LÄTT! de flesta ställen har ju varslat idag ju...
Aja, lyckades fixa på ridskolan här i delsbo iaf och tyckte det skulle bli skitkul! Så jag var in till af igår för att prata me dom om det, fick då en annan "handledare" som inte alls tyckte det var okej! Det var väl klart att jag skulle vara inom vården! Och allra helst sjukhuset! Tror ja blir tokig!! Och då jobbar dom på samma ställe...hmmm

Ja, så idag går väl min dag åt till att sitta i telen då..hatar att ringa om jobb och praktik och sånt:(
Men men..de e väl bara å bita i det sura äpplet lr va de heter:)
Måste oxå ringa å kolla om en trasig mobil går på hemförsäkringen..är man en klant så är man!

Ha en bra dag alla:)


Kommentarer

Postat av: Erica

Ja arbetsförmedlingen har nog gjort mer än en människa galen skulle jag tro.... så jäkla glad att jag slipper ha med dem att göra...:)

Postat av: Sara

Krya på dig gumman!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback