usch...

2009-10-13 @ 09:03:04

Har ju blivit riktigt urusel me bloggandet:(
Jag tycker ju att det är roligt egentligen..men men..
Idag är min första dag som arbetslös..har ju lixom inte varit riktigt arbetslös nån gång
ja e, så jag vet ju inte vad man ska göra..hehe
Nåt som är positivt med den här arbetslösheten är ju att jag är hemma när moa
åker till skolan och kommer hem. Har ju alltid jobbat ja så för henne är det ju en omställning
att jag är hemma, vilket jag tror är bra då hon haft det väldigt jobbigt med sig själv ett tag och
inte mått så bra vilket visat sig i hennes uppförande.. Så jag tror att de är bra att vi får rå om
varann lite. Kanske var meningen att jag skulle bli arbetslös nu helt enkelt...ödet ni vet:)

Nu ska jag ta en dusch sen plocka ihop lite här hemma innan ja åker till hudik. Ska på arbetsförmedlingen
på nåt jäkla möte.. Tänkte ja skulle hinna leta nån fin korg på stan innan. Måste ha en i hallen att
ha mössor, vantar å sånt i nu när de börjar bli kallt:)

Ha en bra dag alla!
Det ska jag ha trots att ja numera kallas arbetssökande:)

Hej Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback