Torsdag..

2009-10-29 @ 17:08:12

Idag har jag varit och tagit vaccinations sprutan. Jag som var helt anti det från början!
Vet egentligen inte varför ja var anti men jag var de iaf. Men efter mycket grubblande fram och tillbaka så har vi kommit fram till att vi ska ta den hela familjen.
Jag var först ut eftersom jag har astma och är i riskzonen..de passar ju bra att den som är spruträdd tar först..hehe
Men de gjorde inte så ont som ja trodde:) Men jag har lite ont nu efteråt ska erkännas:P
Nästa vecka är det Moas tur..

Annars händer det inte så mycket här..inget jobb i sikte än:(
Moa är hos sin pappa den här veckan då hon har höstlov så det blir lite ensamt om dagarna då jonas jobbar... Han jobbade kväll i tisdags så då följde ja me:) Fick pröva köra skogsmaskin t.o.m, de va skitkul fast samtidigt lite småläskigt:)

Imorron är vi ett gäng som tänkte bada tunna här hemma så jag tänkte ju att ja skulle ut och göra ren den å fylla med vatten så fort jonas kom hem men den stackarn måste tydligen jobba över och kommer nog inte hem förns åtta lr nå:( snacka om drygt då han började fem imorse:(
Så de e väl lika bra jag går ut letar efter en lampa som jag kan koppla in där ute så ja får nå lyse å börjar skrubba...men ja gruvar mig för ja e ju sååååå mörkrädd ju:(

men först blire de till å betala räkningar och laga lite middag:)

Bye Bye

Kommentarer

Postat av: Erica

Syns imorgon då;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback