men tänk...

2009-10-16 @ 13:39:59

va den här dan gått sakta!
Har ju städat,tvättat,diskat, suttit vid datorn och varit ner på byn och handlat
å strosat på säcken i över en timme och klockan är bara halv två!
aja, snart kommer iaf både sambon och lillskruttan hem från skolan:)
Tråkigt väder är det ju idag å så allt bara känns jättetråkigt..

Om jag skulle ta å knåpa ihop ett cv då kanske tiden går lite fortare, fast
iofs är de väl bättre att ja har nåt att göra på måndag å..hehe

Näe, nån höjdare å va arbetslös är de inte..suck

Bye!!

Kommentarer

Postat av: Sofia

nej det e ingen höjdare alls :( Var med och tävla om dagens blogg på min blogg..

Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera min om du har tid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback