Jag hinner ju inte med!!

2009-10-06 @ 20:09:48

Kan inte nån bara stoppa tiden! det går ju så himla fort!
Måste ju fixa ett jobb å..har ju haft hur lång tid som helst på mig men näe då, inte
har ja letat nå heller! nu har ja ju bara jobb till på fredag..suck

Och min morfar är väldigt sjuk:( Hälsade på han på sjukhuset i lördags å då
grät han och sa att han ville ha några fler dagar med oss..älskade morfar!
Vill inte se dig lessen...vill inte se dig sjuk.. Vill att du ska vara hemma
med mormor och få somna in i sömnen..
Har väl alltid vetat att den dan kommer som dom ska försvinna, har
haft så många år på mig att förbereda mig...men ja är inte beredd!!
Vill inte att du ska dö lilla morfar...

<3

Kommentarer

Postat av: jessica persson

Tråkigt att din morfar är sjuk , jag tror inte att man någonsin kan förbereda sig nog på att ens mor eller farföräldrar någongång ska lämna oss och denna jord , man vill bara att dom ska finnas mitt ibland oss

Postat av: Jill

Usch, jag började gråta då jag läste inlägget! Jag är inte heller redo, men jag försöker intala mig själv att det kanske är dax att säga hejdå till vår underbara farfar/morfar. Men inte fan känns det lättare för det.

Postat av: Jill

Usch jag började gråta av ditt inlägg. Jag är inte heller redo att säga hejdå till vår älskade farfar/morfar. Men jag försöker intala mig själv att det kanske är bäst för honom att somna in. Men inte fan känns det lättare för det. Jag vill bara inte.

Postat av: Jill

Oj då, det blev ju två kommentarer, trodde den ena försvann.

Postat av: Tessan

nä, vill inte jag heller:( lilla morfar...<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback