Trött..trött..trött

2009-05-27 @ 20:12:30

Är de inte meningen att man ska få ny energi
och bli piggare när de är vår??
Jag är då tröttare än någonsin just nu. Kommer knappt upp
på mornarna och då får ja ändå sova till halv åtta!
Sen sover ja bort kvällarna när ja kommit från jobbet..
Så idag var ja å köpte järnsaft (vet ju att ja har dåligt blodvärde) och
rosenrot... får se om ja blir nå piggare..

Idag har det varit en riktig otursdag tycker ja!
Först så när ja äntligen var klar på jobbet och skulle åka hem
hade ja blivit inparkerad av några firmabilar och till en av bilarna
hade dom ingen nyckel för den hade nån på sig som inte var där!
Så jag fick vackert sitta å vänta i en halvtimme tills dom hämtat en
reservnyckel på bilmetro!
Sen när ja kommer hem får ja veta att våra utemöbler som
vi har på balkongen blåst iväg och gått sönder! Å inte nog
me de så har dom dragit me sig parabolen i fallet så
även den gått sönder!
Aja, tänkte ja...kan väl va utan tv tills på fredag då så kan
jag ta me min parabol från arbrå och hoppades att de inte kunde
hända nå mer den här dan. Då drar diskmaskinen sin sista suck!
Så nu är de bara å diska för hand, vilket alla som känner mig
vet att ja hatar! och dessvärre hatar Jonas de oxå..hehe

Nu ska jag gå å lägga mig i badet å hoppas att inge mer går sönder idag:)

Trevlig kväll:)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Men shit vilken otursdag!

Hoppas den här dagen blir bättre då:)

Har ni lust att följa med på båtresa den 19:e eller 20:e juli?

Kram!

Postat av: Tessan

Lisa:hade jättegärna gjort de men har nog inte råd:( ska på båtresa den 12 juni å sen är de ju en vecka i rättvik som nalkas v31..å man kan ju tyvärr inte göra allt man vill:( Men tack för att du frågade;)

Postat av: Sara

Näääe fy vad jobbigt det där lät...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback