Lista...

2009-05-07 @ 18:33:54

I brist på annat att skriva om så gör ja väl som sara då:)
Sätt din musik på blandat.
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.


1. Hur mår du idag? yesterday
 2. Kommer du komma långt i livet? call me
3. Hur ser dina vänner dig? sommarnatt
4. Kommer du gifta dig? Generation X
5. Vad är ditt livs themesong? aldrig ska jag sluta älska dig
6. Vad är ditt livs historia? Bira bärs
7. Hur är jobbet för dig? inget stoppar oss nu
8. Hur kan du komma framåt i livet? 800 grader
9. Hur kommer imorgon vara? walking on sunshine
10. Vad är det bästa med dina vänner? take me to the clouds above
11. Vad finns i lager för nästa vecka? sarah
12. Vilken sång beskriver dig bäst? green,green grass of home
13. Hur är det med ditt liv? in the garden
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? love, sex & sunshine
15. Hur ser världen på dig? när vi rör vid varann
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? bad craziness
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? follow you home
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? amerika
19. Har du en djup & mörk hemlighet? dont hate on me
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? jag är bara lycklig när ja dricker
21. Hur kan jag göra mig själv glad? no reason why
22. Kommer jag någonsin ha barn? eye of the tiger
23. Vad är några tips till mig? venus
24. Hur kommer jag bli igenkänd? moody blue
25. Vad är min danssång? pensionat liljevalls

Jaja, vet inte vad de gav egentligen e..men men:)
Tänk om de kunde bli en paus i regnvädret då så man kunde ta en promenad...suck

...........

Kommentarer

Postat av: Sara

tyckte svaret på nr 11 blev bra =) hihi

såå vad ska vi hitta på för bus? ;)

kanske lite cruising i S-hamn?? ;)

kram kram

Postat av: Tessan

haha, ja visst va de:) cruising i s-hamn låter finfint men de e väl om två veckor:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback