ännu en dag hemma...

2009-05-05 @ 09:54:10

me min lillskrutta.
Hade ju otur å fick ögoninflammation i båda ögonen och man vill
inte gärna skicka iväg henne till skolan me kladdiga ögon:(
Men imorn tror ja att hon får gå iaf:)
Tänk va mycke man hunnit göra som man inte har ork att göra då man
jobbar eller har lust att göra då solen skiner när man är ledig...
Igår städade jag hela huset (å då e de inte ett liiitet hus vi bor i..hehe)
Tog itu me all tvätt som låg i tvättstugan, tror de blev 6 maskiner plus allt som
var tvättat men ingen tagit hand om...hade ett berg me kläder på sängen som sorterades!
Jag som började klaga på att ja hade dåligt me trosor hade visst ett gäng ändå;)
Sen planterade skruttan å ja blommor ute:)
Men satan va kallt de va åt fingrarna å inte va de speciellt kul i regnet
heller så ja ska ut å fortsätta strax...har nog köpt mer blommor
än ja behöver egentligen..hehe men de e bara å plantera de:)
Hann även me att rensa ut alla vinterkläder och skor å, va ju
lixom dags för de..

Får se vad vi hinner göra för nytta idag då:)
Finns ju alltid saker å göra i ett hus å framför allt då ja inte
packat upp alla mina lådor än!
 
Nu ska ja gå å käka lite äggmackor...mums
Sen vill ja bara tillägga att ja är så jäkla lycklig! Har aldrig haft
de så här bra nån gång som ja har de nu!





Kommentarer

Postat av: Sara

Underbart att höra att du har det bra och att du mår bra!!

Kramar!!

Postat av: Ida

Jag älskar att få läsa att du är lycklig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback