Tror att jag ska...

2009-03-25 @ 20:21:50

börja jobba extra som frisör..hehe Idag kom Håkan (min lillebrors pappa) och ville bli klippt å:)
har ju inte direkt varit nå svåra klippningar iaf:)
Jobbade ju som sagt sista dan idag....Det var me blandade känslor som jag lämnade jobbet 
må ja säga...kommer sakna er!! Men stressen och stämmningen som varit den senaste tiden
kommer ja inte sakna! Hoppas bara jag kommer trivas me mitt nya jobb nu, är ju lite nervös... Har
semester nästa vecka för att kunna vara med Moa i hennes nya skola dom första dagarna men sen
 börjar ja jobba i huddik:)
Skulle verkligen ha vela åkt på ikea till veckan å men de e väl svårt å klämma in...sen e de väl ingen som
har tid att åka heller...

Darlingen jobbar kväll den här veckan men kommer väl efter jobbet...läs sent...imorn för å hjälpa mig packa
på fredag morron... De känns så motigt nu tycker ja! Är alldeles för mycke å tänka på å planera å sen all
denna packning som lixom står still:( Så tack vännen för att du kommer å hjälper mig!
Förhoppningsvis får ja lite gjort imorron på dan å men ja måste ju till stan å fixa en del saker me ju...

Nu blire duschen nästa:)


Kram kram












Kommentarer

Postat av: Sara

Vad spännande det kommer bli för dig nu :)

vi ses i morgon!

Kramar!

Postat av: Märy

Ja utmanar dej på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback