jaha...då gick den helgen förbi å!

2009-03-15 @ 19:56:44

Tänk att dom ska gå så fort!
Fredag till söndag säger bara scvisss så är helgen borta:(
I fredags kom Jonas när han slutat jobba och så lastade
vi in alla kartonger som ja hunnit packa och for till Bobygda..
Så de blev lite fixande å donande där på kvällen..
Lite senare kom Fia upp med min bil som hon lånat
och mina tre missar:)
Dom tyckte tydligen inte om att åka bil, men dom
kom in sig ganska snabbt hemma hos Jonas..

På lördagen klev jag upp rätt tidigt och for till hudik.
Jobbade med Jonas mamma Laila i bageriet hela dan:)
Det är ju där jag ska jobba när ja flyttat upp så det blev
en liten introduktion. Tyckte de gick rätt bra ja, lite
svårt att lära sig vad allt heter och vad de innehåller
å så bara men man lär sig väl hoppas ja:)
Moa var hemma med Jonas och donade hela dan och när ja
kom hem blev de tacos...så gott!;)
Sen bunkrades de upp me chips, ostkrokar & dip
till melodifestivalen:) Svärföräldrarna kom oxå och
gjorde oss sällskap i tv-soffan:)

Idag va de ju så himla fint väder så det blev en ridtur med Laila:)
Måste verkligen komma igång me ridningen igen
för de e ju sååå mysigt! Men som de e nu känner ja mig
bara som en stor hösäck på hästryggen..hehe
De va ju tre hästar som skulle motioneras så Moa
fick ju oxå rida!
Kört över massa möbler från Jonas till hans föräldrar
har oxå hunnits med. Och flytta "raggarbilen" till
värmegaraget gjordes idag me så älsklingen kan börja
skruva me den så den går å åka till sommarn:)

Längtade ju bara ännu mer till sommaren när
man hörde de härliga motormullret..hehe

Nu är man hemma i arbrå igen å det är alldeles tomt å tyst:(
Moa sover och katterna är ju i Bobygden...
Känner mig jättetrött å så de blir nog sängen rätt snart..
men trött på ett bra vis lixom...har ju gjort mycke i helgen:)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback