inte särskilt ovanligt...

2009-03-23 @ 17:53:58

att jag känner mig sjuk:(
Har haft ont i halsen på mornarna nu i säkert 1 ½ vecka men
idag har ja haft ont hela dan och snorar...inte nog
me de så har ja ont i huvet å är dundertrött:(
Skulle ju vart ledig imorn men har tagit på mig extra så jag inte ska
ligga på för mycket minus timmar när ja slutar på jobbet...
Ångrar mig lite nu men men...iofs kanske de bryter ut helt
om jag är hemma och slappnar av en dag och det har
ja ju inte tid me nu!! Har huuuur mycke packning
som helst kvar å göra känns de som...

Har varit å släppt in grannens hästar å de e nog de enda ja tänker
ta mig i kragen å göra! har absolut ingen ork me nåt idag!
Nu blir de myskväll me skruttan, vi brukar ju alltid ha de då hon kommer
hem från sin pappa men igår kom vi hem så sent:(
Så nu ska här svullas chips å dip:)

Bye Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback