jag har gått å blivit kär!!

2009-06-08 @ 19:46:04

i vårat tillskott i familjen:)
Nämligen en liten kanin av rasen Löwen/Hermelin..
De va ju en lite present till Moa men ja blev då kär i honom direkt:)

Dålig bild men de syns ju hur söt han är ändå!
Bamse ska han tydligen heta:)

Sen måste ja ju bara tillägga att Bruce Springsteen va kanon!!
Helt suverän live alltså!! Sicken ork den "gubben" har:)
Och fortfarande snygg oxå..haha

Näe, nu ska ja gå ut å fundera på om de går å göra en hästhage
på gårn...

Kramar=)

Kommentarer

Postat av: Sara

Vilken söt kanin då =)

Jag kan tänka mig att Springsteen var kanon!

Blire båtresa snart nudå?

kramar

Postat av: Tessan

Jajemen!! på fredag gäller de;)

Postat av: Sara

Menn wiiie ha det så kul då!!! :D

Postat av: jessica persson

Jösses vilken gullig kanin du skaffat .

Trivs du bra på ditt nya ställe med jobb och allt , skönt att göra något annat kanske ?

Hur som helst ha det så bra så länge

Postat av: Tessan

jajemen Jessica! jag trivs jättebra med allt just nu:)

Hur är det själv? Kram Kram

Postat av: systerYster

maaaaaannn va söt=)

skulle vilja ha en liten kanin jag oxå, men du minns väl hur det gick med stampe....;) snyft

kramar i massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback