Onsdag...

2009-02-18 @ 19:38:27


och exakt så här kände ja mig imorse när klockan ringde...
Kände mig inte pigg för fem öre men tänkte väl att ja skulle klara av att jobba ändå å pallrade mig iväg...tur man hade en dotter som var pigg ialla fall:)
Aja...vid halv elva blev ja tvungen att ge upp efter att ha nyst å snorat hela morron...å så fort man böjde sig framåt fick man ju ett vattenfall ur näsan..hehe
Jag ville ju absolut inte vara hemma nå mer! Man förlorar ju så himla mycke pengar å ja har varit sjuk så mycket...suck
Men men..de e bara å gilla läget:(

I Måndags åkte vi iaf upp till bobygden...Jonas jobbade kväll så vi åkte till hans föräldrar en sväng...där fick både jag å Moa ett varsitt par längdskidor så här ska skidas..hehe så fort ja e frisk vill säga:)
Sen på tisdagen var vi ju å hälsade på i skolan. Blev jätte bra mottagna och blev visade runt...va med på lektioner och en rast fram till lunch. Har bara positivt å säga om den skolan! Helt underbar lärare och jättegulliga barn! Tog Moa med sig ut på rasten och lekte:) Moa tyckte jättebra om skolan på en gång oxå:)
Hälsade även på fritids...har inte nå negativt å säga om de heller! Tyckte först att de lät lite konstigt med dagis och fritids i samma (1-12 år) men när jag kom dit och tittade så verkade det bara bra:)
Fick besked från skolan på en gång att Moa får börja v14:) så nu är det bara å hålla tummarna för fritids annars blir de lite problem..
Tänk om alla barn kunde få möjlighet att gå i en så liten lugn skola...vilken dröm:) I Moas blivande klass som är F-2 (förskoleklass till klass 2) är dom 15 elever, varav dom är 8 i förskoleklassen...helt perfekt.

Längtar verkligen tills vi får flytta...å att allt blir bra me jobb och sånt för mig me:)
Framför allt kommer de bli så skönt å slippa vara ensam varje kväll...

LÄNGTAR!

Kommentarer

Postat av: Taiwa

Haij! Det är nu till veckan de e Delsbo 25-26 onsdag till torsdag, vi åker dit redan tisdag kväll o sover över jag o Micke, ja kom o titta du å, skulle va roligt att ses för nu e d e tt tag sen..

Postat av: Jill

Va kul att ni ska flytta :D hoppas allt blir toppen. Har du fått jobb där?

Kram kram.

Postat av: Tessan

Ja, jag ska jobba hos Jonas mamma...hon har ett bageri i huddik:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback