Morron...

2009-02-10 @ 09:53:37

har det varit länge nu...
Hua va trött ja va när klockan ringde å de va dags å få iväg skruttan till skolan! Har sovit så jäkla dåligt inatt, hade en sån där grubbelnatt när man bara ligger å tänker å vrider å vänder på allt och det är så himla drygt...å alldeles omöjligt å somna!
Men nu är Mois på skolan och jag har satt igång en maskin och burit in ved....nu har ja suttit å läst min favvobloggar och pimplat i mig kaffe, är nog inne på fjärde koppen nu tror ja:)
Nu ska ja pylsa på mig igen och gå ut och försöka skotta gården med min värdelösa skyffel..suck sen ska ja städa och hinna tvätta lite mer oxå innan jobbet kallar...börjar ju halv ett så de e nog dags att lägga på ett kål om man ska hinna allt man tänkt..hehe

Fick en bild av Micke för några veckor sen som försvann på datan men nu hittade ja den...

åå va ja längtar tillbaka till rättvik och Classic car week! De va helt klart de roligaste på hela sommarn! å så träffade ja ju hjärtat där me å de va ju inte helt fel heller:)
Nä, nu längtar ja faktiskt till våren...e less på kylan nu! jag som alltid älskat vintern men nu känner ja ingen glädje alls...

aja, dags å sätta fart!

Hej Hej

Kommentarer

Postat av: Erica

Låter som du har fullt upp idag iaf... Är ju så man känner sig lite lat:P.. Själv har jag skottat upp en stor snödriva utanför bron eftersom kommun skottade bort Denises "stjärtlappsbacke" & hon ville ha en ny;)... jobbigt kan jag lova:P...

& Nu blir det gymet snart=)... Kramen

Postat av: Sara

Ja jäklar vad kul det var i sommras... :)

kram

Postat av: Tessan

Jaaa! jag satt å kollade på alla bilder idag å guuu va ja längtade tillbaka! Sån jäkla kul sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback