Man hinner ju inte me!!

2009-02-09 @ 19:39:38

Dom lediga helgerna bara flyger iväg ju!
Hinner ju knappt känna att man är ledig...men ja har haft kul iaf å de e ju huvudsaken:)
I torsdags va ja ju på informationen om bobygda skola. Den verkade faktiskt himla bra, en sån skola en annan hade velat gått när man va liten:) Vi ska dit på tisdag med Moa och hälsa på så hon får se hur det är där och så.. Jonas jobbar väl egentligen men han ville oxå följa för Moas skull...så himla gulligt;)

På fredan åkte vi hem ganska tidigt för ja skulle packa lite å dona. Åkte sen med Moa till Rättvik och sen fortsatte färden mot Lima i Sälen.. Inte världens roligaste väder å köra i e men vi kom fram iaf:)
Det blev en lugn fredagkväll och de va himla roligt å träffa Hanna å gustav igen! Gustav tävlar oxå skoter som lillebror å Hanna är hans syster och vi åker och bor ofta tillsammans när det är tävlingar...å vi hade inte träffats sen april:(

Lördagmorron klev vi upp halv sex...suck Gjorde oss iordning och åkte till Skotercross banan...
De va kallt å mörkt å snöade....å så va ja dyngtrött å längtade till sängen å tyckte väl de va lite dumt av mig å åka me när ja äntligen va ledig...men sen blev de lite liv och rörelse å man kom ihåg hur kul det egentligen är så då glömde man bort de ganska snabbt;)

Håkan skruvar på lillebrors skoter...liiiiite less tror ja

Dagen gick jättefort..vilket de ofta gör när man har roligt tyvärr.. Men vid fyra tiden blev jag och Carro tvungna att åka för ja hade ju bestämt att ja skulle ut på kvällen å de tar ju några timmar å åka hem...
Men hem kom vi så småningom så vi hämtade lite ombyte, plockade upp Fia och åkte till Bobygden. Sen blev de folkan i Hudik och Björn Rosenström;)

Han är ju såååå grymt jäkla snygg..hehe

   
Vi andra va ju ganska snygga vi oxå *asg*
Men skitkul hade vi iaf;)
Å de ska erkännas att ja va rätt sliten dan efter men de va bara å bita ihop de och åka och hämta hem skruttan..
De känns som om man tillbringat den mesta tiden i bilen den här helgen faktiskt...

Har jobbat hela lååånga dagen på idag å man kände sig enormt sliten...
Låg å slöade lite i soffan me Mois innan hon skulle lägga sig, då kryper hon ner breve mig å kallar mig "min gosmamma" å talar om att hon saknat mig i helgen och att hon älskar mig;)  de är inte ofta hon säger att hon saknat mig när hon varit hos pappa å de kändes himla skönt att hon sa de...
Är så glad att ja har min lilla tjej:)

Nu blire en varm skön dusch å sen blir de nog en bok och sängen:)

Tack å Hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback