Lycklig!!

2009-02-12 @ 19:27:37

Är bara så jäkla glad just nu!!
Fick äntligen svar på jobbet att jag blir tjänstledig från första april så då går flyttlasset till bobygda:)
Nu har man äntligen ett datum att se framemot och börja planera lite...
Det ska bli så himla kul att få flytta hem till hjärtat, har inte varit så här glad på länge!:)

Kan tänka mig att folk pratar! att vi inte varit tillsammans "tillräckligt" länge osv...men jag tänker inte bara sitta här hemma och vänta på att det ska bli "lagligt" å bli sambos i alla andras ögon!

För mig och Jonas känns det rätt och vi vill båda så himla mycket å det är det som är huvudsaken!
Moa vill ju oxå förstås...hon har redan börjat räkna dagarna:)

Imorn får ja äntligen träffa darlingen efter en låååång vecka...kommer nog prata ihjäl honom nu så han ångrar sig..hehe

HEJ HEJ

Kommentarer

Postat av: Sara

Men vad roligt:)

Och jaa vi måste ses!

Kramar

Postat av: Lisa

Va kul för er!

Skit i om andra nu skulle prata. Vad har dom med de att göra?? Huvudsaken de känns bra för er:)



Tack för kommentaren om frillan förresten:)

Kram!

Postat av: Kerstin

Män va är d jag läser, va skoj! Helt underbart,Tessan! Förstår att du är lycklig :)

Njut! Å som sagt SKIT i om folk snakkar, d betyder oftast att dom är avundsjuk. Man ska göra d man blir glad å lycklig av. D finns inga regler för när lr hur man ska flytta ihop. D bestämmer man sj.

ALL LYCKA I VÄRLDEN TILL ER!!

Massor av kramar :)

Postat av: Tanya

Inte ska du väl tänka på vad andra säger, skulle man göra det så skulle man ju inte få göra annat..

Hur ska du göra med ditt hus då? sälja?

Postat av: Tessan

Nä, ja struntar i vad andra tycker å tänker:)

Vet inte än vad jag ska göra me huset, de lutar åt att pappa tar över de annars ska ja nog hyra ut de..

Postat av: Caroline

Sen min vän brydde du dig om va andra folk säger?! :P haha.. du vet att ja tycker att de är as kul.. sen grattis till att du fick tjänstledigt..:) Kram Kalas..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback