Längtar så ja dör...

2009-02-24 @ 20:55:36

på att det ska hända nåt annat i livet!
Men snart kommer de ju göra det men de känns som en evighet...
Just nu är jag så otroligt trött på mitt jobb...har alltid velat jobba med människor, (och har gjort de oxå)...men inte inom vården som jag gör nu.. Jag vill jobba med utvecklingsstörda lr med människor som har särskilda behov. Men jag fick in en fot på ängslunda igen då jag flyttade hem från Dalarna och sen blev ja fast anställd....och eftersom de e som de är med jobb idag så har man ju varit jäkligt glad att man haft ett fast jobb. Men grejen är den att jag inte alls trivs längre! Jag vet inte vad det är som gör de egentligen...tycker om mina arbetskompisar och mina tanter å farbröder:) Det är nog själva arbetsuppgifterna som ja lessnat på och denna eviga stress som i sin tur gör att personalen blir sur å vresiga på varandra:(
Hade ja inte träffat Jonas skulle ja nog fortsatt jobba där....bita ihop och se glad ut... Men nu har ja ju fått möjligheten att prova nå annat!! Så fort vi flyttat upp till bobygden och Moa kommit in sig på skolan ska jag börja jobba hos Jonas mamma....på ett bageri:)
Ett helt annat jobb men de ska bli sååå himla kul! (hoppas ja..hehe)

Vi flyttar upp helgen den 27 mars, vilket känns som en evighet just nu men så fort man börjat packa å så blir de väl mer verkligt på nå vis:) Det är oxå den dan jag jobbar sista dan på länge...har tagit tjänstledigt i sex månader men ärligt talat så känns det inte som om ja vill komma tillbaka nå mer men de kanske hinner ändra sig:)

Är bara så jävla lycklig just nu! vet inte när ja mådde så här bra senast!
Och allt är nog världens bästa pojkväns förtjänst:)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback