Kombibil???

2009-02-13 @ 13:28:31

Kallas de verkligen kombi när man inte får in lite golv ens på snedden??
Tydligen!!
Va ner till bollnäs å skjutsade lillbror till sjukhuset där han skulle göra en hjärnröntgen, han var nog lite nervös ändå fast de inte ska verka så för han ville då att syster följde med in:)
Sen åkte ja in på Rusta och köpte tapeter å golv. Tänkte börja dona lite me lilla sovrummet uppe som ska bli Moas sovrum.(Hemma hos Jonas alltså)  Är ju inte många helger kvar innan vi ska flytta upp så de blir väl till att hålla på varje helg fram tills dess kan ja tro. Inte för att de inte går att bo där men jag har tagit på mig att tapetsera å greja..å de e ju faktiskt roligare att flytta till ett fräscht (stavas??) hus ändå och jag tycker bara att de e kul att hålla på:)

Aja, för att komma till saken så köpte ja som sagt lite golv och hittade till slut nå tapeter som dög..dom hade faktiskt inte så mycke neutrala att välja på tycker ja:(
Kommer ut å ska lägga in golvet å de går inte in hur ja än försöker! Antingen är ja helt puckad lr så är de bara så att man måste fälla ner sätet...Mycket irriterad på att de inte gick som ja ville så slängde ja in golvet i baksätet, å de gick ju de me:)

Nu ska jag städa innan älsklingen kommer sen är vi bjuden på mat hemma hos moster, ska bli jättekul:)

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback