Helgen..

2009-02-23 @ 20:10:39

Gick så jäkla fort! Som vanligt...
Blev lite piggare i fredags så jag åkte hem till Jonas å började med tapetseringen, hann nästan bli klar innan han kom hem. Hade ju sista hörnet kvar och där fick jag ett "damputbrott" som Jonas kallade de..hehe efter många försök å skällningar på han för att tapeten och jag inte kom överens så knölade ja ihop den å blev skitsur...i tio minuter ungefär sen gick de bra:)
Åkte in till Delsbo och käkade lite sen kom Fredde förbi å så la vi golvet, så nu är rummet nästan klart förutom några lister och ett skåp som ska målas.. De e så himla kul att hålla på när de går bra:)

På lördan klev vi upp tidigt och åkte in till Hudik och köpte tapeter till vardagsrum & kök och golv till hall & kök:) kommer bli så himla fint när de väl bli klart!
Sen åkte vi på en möbelauktion i delsbo, där vi ropade in en sååå grymt skön soffa!


Ser ut så här ungefär fast brun..å de bästa me fotöljen är att den har en gungfunktion:)
Sen blev de stressigt! Fixa släpvagn, skjutsa hem soffan, tillbax me släpvagnen, stresshandla så vi kunde göra mat och sen hem och hinna göra sig i ordning innan Fia kom upp...men nja, jag hann in i duschen sen kom hon:)
Lagade tacos å dona på...å så kom de lite mer folk:)
Efter maten och några öl och en massa snackande..hehe åkte vi in till Delsbo och rock n´roll:)
Va så himla kul å de kändes verkligen dan efter..suck Nu blir de inte nå festande på ett tag, e nog alldeles för gammal...blir ju  såååå dålig jämt:(
Åkte å hämtade hem skruttan min sen blev de myskväll hela kvällen och vi stupade i säng nio...

Trodde ja skulle bli tokig på mina tre katter inatt!! mellan 2 och halv fyra har dom sprungit omkring å skrikit!! Inte vet ja om de e vår åt dom lr va de är men dom är ju kastrerade och steriliserade så ja tycker ju inte dom ska behöva hålla på så, gör dom likadant inatt vet ja inte vad ja gör me dom!!

Näe, nu blir de duschen å sen dröjer de nog inte länge innan de blir sängen heller;)



Kommentarer

Postat av: Sara

låter som du har det kanon gumman :)

Postat av: Tessan

Ja, det har ja verkligen! Du måste bara ta me dig fredrik å komma upp nån helg å bada lite tunna å mysa:)

Postat av: systerYster

Men vilken snygg soffa! aviiis;)

måste komma och kika hur snyggt ni får det med all tapetsering och golvläggning!!

Jag är så himla glad för din skull syster, längesen jag såg dig så här glad och tillfreds med livet!!

Puss å kram (och hälsa och tacka Jonas för att han kom in i ditt liv) =)

Postat av: Tessan

Ja syster!!! de måste du självklart göra!! de har ja lixom räknat me:) och jag ska tacka Jonas så mycke för du har rätt i att ja inte mått så här bra på länge...

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback