Helg:)

2009-02-26 @ 21:39:55

har ja gjort idag:) Nu är jag ledig i tre dagar, ska bli så skönt å va ledig från jobbet men fullt upp har man ju ändå...
Imorron ska ja vara barnvakt åt systers yngsta goplutt:) Hon ska jobba i Arbrå å Linus är inte riktigt pigg så han orkar vara på dagis så då får han vara hemma med moster ist:) Träffar ju inte dom så mycket som jag skulle vilja så det ska bli jättekul!:)
De blir väl till att vi åker ner på stan för ja har en del ärenden att göra...
Sen på eftermiddan blir de till å åka till bobygden å tapetsera hela helgen:)

Jobbade som vanligt till fyra idag...hämtade Moa på fritids, hem å laga mat och somnade i soffan (som vanligt)... har varit så himla trött när ja kommer hem från jobbet den senaste tiden så man slocknar och sen så är det jättesvårt å sova på kvällen... blir en ond cirkel lixom:(

Sen kom Fia...vi har kollat på tv, druckit chokladkaffe och snackat en massa:)
Tack för en trevlig kväll gumzan!


Jag, syster å lille Linus i somras:)

Näe, nu kallar dammsugarn å lite tvätt så ja läre väl göra nå ryck då!

Kramar!!

Kommentarer

Postat av: Märy

Va??? Vart ska Helene jobba i Arbrå då?

Postat av: Tessan

hon ska städa ur en lägenhet:)

Postat av: Märy

Jaha haha då ska nog ja anställa henne till mitt hus oxå =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback