Ge mig tålamod!!

2009-02-19 @ 19:54:12

Ibland känner ja verkligen att ja skulle behöva ha mer tålamod me min dotra...
För de mesta är de aldrig nå problem när hon ska sova, hon säger till själv mellan 7 å 8 att hon vill gå å lägga sig å då är det oftast utan bråk... men ibland som ikväll börjar hon ligga å skrika på mig över olika saker. Hon vet att det är de värsta ja vet! Har sagt åt henne att hon får komma om hon vill nå ist för å ligga å vråla så de slutar ju med att ja blir skitirreterad å struntar i henne...till slut ligger hon då å skriker MAAAAAMMMMAA bara för att ja struntar i henne å så kan hon hålla på en halvtimme:( till slut kliver hon upp å öppnar dörren å hoppar i sängen igen och fortsätter skrika för att ja ska höra henne bättre! å ja blir bara mer å mer irriterad och tillslut blir ja skitförbannad å bara exploderar!! Det är såna gånger ja önskar att ja hade mer tålamod..jag vill ju inte bli arg...allra helst inte kvällen innan hon ska till sin pappa! Nu är hon tyst iaf och har sagt gonatt ordentligt men resten av kvällen är ju förstörd iaf:(
Usch va ja hatar såna kvällar...
Ibland känner man sig bara såå maktlös som mamma...inget man säger lr gör hjälper...



Kommentarer

Postat av: Anonym

Åhh va jag känner igen de här!

Och jag blir lika förbannad som dej..

Och lika förbannad på mej själv varje gång, för jag vill absolut inte att han ska behöva somna som ovänner, men tyvärr blir de ju ofta så:(

Man kan tycka att dom är lite väl stora nu för att behöva hålla på så!

Postat av: Märy

Ja känner oxå igen de där =) Å de är både jobbit när dom trotsar å jobbit när kvällen sluter som ovänner!

När dom har somnat får man ju bara skuldkänsler å mår dålit bara för de =)



Ja de luter åt bilden me färg iaf =D

De ser ju liksom ut som mer skärpa i den eller va man ska säjja =))

Postat av: Tessan

Va skönt de känns att de e fler än jag som oxå tappar humöret ibland å få dåligt samvete:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback