Alla hjärtans dag:)

2009-02-15 @ 21:09:13

va de ju i lördags... Jobbade på dan så Moa fick följa med Jonas på hälsingerallyt, lite orättvist för de hade ju jag velat gjort å:)
Jonas hade ju tänkt å gå ut me kompisarna på kvällen så jag hade sett fram emot å ha mys ensammen me Moa men han hade ändrat planerna och ville vara med oss..vilket jag blev glad över:)
Så jag åkte upp till bogygden när jag slutat. Där lagades det go middag för fulla muggar och jag fick en sååå himla fin blombukett! Trodde faktiskt inte att han skulle tänka på nå sånt..hehe
Satt och åt me levande ljus och jätte god mat (jonas är jätteduktig å laga mat så de blir ju alltid gott iofs), t.o.m Moa åt två portioner..hon som är jättedålig på å äta annars:)

Efter maten började vi riva tapeter i Moas blivande rum. Då kom Tanin Och Anna-Karin och hälsade på och innan det var färdigt så följde Moa med dom hem och sov där...
Så helt oförberett blev ju vi ensamma så efter vi målat listerna så tog vi ett långt bad me levande ljus å några öl..hehe Hade ju kanske passat bättre me vin men nå sånt hade vi ju såklart inte men de gick lika bra me öl å:)
Sen blev de gotta å mys framför teven...
Så de blev en riktigt mysig alla hjärtans dag trots allt:)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Vilken fin blogg du fått!

Hur har du gort??

Postat av: Märy

Fin sida =)



Vilken mysig alla hjärtans da ni hade =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback