åååå..

2009-02-03 @ 09:00:44

dessa jäkla katter!!
Väckte mig strax före sju me sitt skrikande! De ville ju såklart ha ny mat för maten ja köpt duger tydligen inte! Snacka om kräsna djur. Men nu tänker ja inte köpa nå mer förns den här är slut, har skämt bort dom tillräckligt redan!
Men de va nog tur ändå att ja vaknade för ja kände ju hur satans kallt de var inne...halvsprang på de iskalla golvet in till köket för å kolla.....15 grader!!! inte konstigt ja tyckte de va kallt heller!! De va bara å klä på sig de å gå ut å hämta ved å sen försöka få eld i pannan me kall ved å de är inte de lättaste de inte:( Jag stog där å svor å undrade vad ja egentligen tänkte på den dan ja bestämde mig för att köpa ett hus med ved uppvärmning...suck
Jaja..nu tittar ju iaf solen fram så då värmer ju den lite:)

Moa blev hemma idag oxå, förkyld som satan! Men de gör ju inget eftersom ja ändå var ledig:)
Ska åka ner på stan å skaffa lite information om utbildningar idag hade ja tänkt. Har fått för mig att ja vill plugga till tandsköterska...ja som har tandläkarskräck..hehe



Morronmys:)

Have a nice day:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback