Söndag..

2009-12-06 @ 12:44:52

å jag känner mig så jäkla uttråkad...samtidigt som jag inte känner för att göra nånting..är på så himla dåligt humör idag, sur å grinig och är nog inte alls rolig att ha å göra me..
Det västa är ju att ja vet om det själv utan att kunna göra nåt åt de..

Känns som ja bara vill åka iväg, allrahelst hem till mitt hus i arbrå å bara vara...vet inte varför de känns så idag men de är väl övergående får ja hoppas..

Tror att de beror på att de är lite jobbigt nu...inget jobb i sikte å inga pengar.. A-kassan är inte värd mycke i mina ögon nu då ja blev arbetslös 6 oktober och fortfarande inte skymten av nå pengar, å inte lär de blir nå den här månaden heller då jag fick papper i fredags om intyg sen oktober innan de kunde gå igenom mitt ärende! Hade de gått igenom mitt ärende så fort dom fått de hade de varit klart nu ist för å dryga ut tiden med ännu mer intyg! Jävla idioter är de ända ja har å säga!! Jävligt kul att ta lån två månader för att kunna betala räkningar...
Står man å betalar dyra pengar till dom varje månad i över tio års tid och sen när man själv behöver pangar...nä...då ska allt va så krångligt!!

Ekonomi kan verkligen få en att tappa lusten och må dåligt....
Allt känns bara hopplöst nu...till jul å allt:(

.....................

Kommentarer

Postat av: Sara

Åh vilken jobbig sits du sitter i nu.

Är inte avunds dig men du ska se att det löser sig nog snart.

Jag fick en piss dålig lön jag med efter att ha varit sjukskriven. Men som tur var så kom det lite pengar från försäkringskassan ialf. Det kändes juh skönt även fast det inte var så mycket. Var orolig att jag inte skulle få några alls.

Hoppas vi ses snart, kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback