Söndag den 20 dec...

2009-12-20 @ 10:25:55

Tror äntligen att min förkylning börjar gå åt rätt håll men vågar inte hoppas riktigt än:P
Tänk va tiden går fort! De e u tametusan snart julafton! Tror att ja e klar me julklapparna nu, en liten grej till Jonas från Moa bara.. Nämnde till Jonas i torsdags kväll att ja inte riktigt va nöjd me Moas julklappar, tycker bara hon får "smågrejer" lixom. Vill ju gärna att hon ska få nå "riktigt"å om ni förstår vad ja menar:) Så i fredags åkte min underbare sambo och handlade julklappar till Moa när han slutat jobba..han är ju otrolig!! Å bra klappar dessutom:)
Är såååå glad att ja har min Jonas!!<3

Igår hade Tobbe och Linda bjudit ett gäng till relaxen på svanbacken (som tack för att vi inte ordnat svensexa och möhippa). Tänkte inte gå först då ja så gärna vill bli riktigt frisk men ändrade mig i sista stund och följde me.. Vilket ja inte ångrar en sekund nu, va ju helmysigt att gå omkring i morgonrock och bada bubbelpool:) Hoppade över bastun och tunnan utomhus men hade jättemysigt ändå:)
 
Idag kräksnöar de ju! De blir nog en riktigt vit jul ändå:) Kl 14 ska vi iväg på grötlunch med Jonas släktingar, tomten kanske oxå skulle hitta dit:)

Ha en bra dag!!=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback