joooo...

2009-12-02 @ 11:57:51

men nu var de ju sådär länge sen jag skrev igen!
Visst har jag gjort en del men eftersom de var så länge sen de uppdaterades här
så orkar ja inte berätta allt..
Jag är fortfarande hemma och degar om dagarna, inget jobb i sikte:( just nu
gör det inte så mycket heller för ja är så himla förkyld..har ja varit sååå himla
länge nu så ja minns inte ens när ja va frisk sist..då e de illa!!

iaf hade Moas skola en musikal om evolutionen förra veckan:)
Dom va så himla duktiga så man fällde nästan en tår..

Min söta grottflicka:)


Så söta:)

jätteduktiga barn:)

Har fått hem mina två katter som lillebror haft å.. Han har ju åkt utomlands en månad och hade
ingen kattvakt så du fick dom komma hit så nu är det slut på lugnet här:)
Han ska ha tillbaka dom när han kommer hem säger han men man vet ju aldrig
va han får för sig heller..

Göra nå nytta här hemma då så kanske de kan bli lite pepparkaksbak när
Moa kommer från skolan:)

Bye Bye!!

Kommentarer

Postat av: jessica

gud vad stor hon blir Moa

Pepparkaksbak hade vi förra fredagen och det var uppskattat och Alexander höll ut längst kram kram på er hoppas allt är bra med er ??????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback