Tänk att..

2009-08-23 @ 18:40:29

helgerna ska gå så himla snabbt!
Fast den här helgen har ja ju hunnit en del iaf..
I fredags va ja ledig och när Moa slutat skolan åkte vi till arbrå och
ängslunda(jobbet) och sa upp mig... Klart de känns vemodigt att
säga upp sig från ett fast jobb men jag känner att de inte kommer
funka å pendla..kommer såklart sakna alla goa arbetskompisar:(
Men som chefen sa, skulle ja komma hem igen är ja ju välkommen tillbaka:)
Å ja kommer ju åka å hälsa på dom!
Efter de åkte vi till Carro som bjöd på Tacos:) Tack för de gumman!
å de e alltid lika kul å träffa henne:)

Sen åkte vi "hem" till mitt lilla hus:)Pappa bor ju där lite då och då så han
kom dit efter han slutat jobba på kvällen så då blev de lite mys me morfarn:)
På lördan lurade ja me pappa och åkte å hälsade me mina älskade mormor och
morfar...
 


Träffar dom alldeles för sällan:(

Moa skulle såklart bära deras "lilla" katt som gärna hänger på axeln oxå...

=)

Kom hem till bobygde igen på eftermiddan å så hade vi mys me moa på kvällen,
tände ljus överallt och spelade kort:)
När Moa somnat kom Fia,Fredde,Måsen,Frida och Erik... spelade lite spel
och tog nån öl...Mysigt:)

Idag har de varit en riktigt slapp dag. Åkt lite jänkare och handlat lite... Har även
lyckats tåta ihop två jobbansökningar, så lite nöjd me mig själv kan ja ju va:)

Ha en trevlig kväll alla:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback