imorn

2009-08-28 @ 20:43:00

ska vi åka till systeryster i edsbyn:)
En av mosters favoritpojkar fyllde 2 år igår så då ska vi åka å
fira honom imorron sen tänkte vi äta kräftor å mysa lite:)

Tycker de e viktigt att träffas minst en gång i månaden, dels för att
kusinerna ska få umgås å sen vill ja ju självklart träffa min älskade syster oxå!
Bor ju en bit ifrån varann å de e lite tråkigt:(
men så är de när kärleken för en åt olika håll och kontakt har vi ju ändå:)

Sen vill ja bara tillägga att jag är så jäkla lycklig med min Jonas!
Trodde inte man kunde ha de så här bra men ja trodde tydligen fel och tur
är väl de;)

Kram på er!


Kommentarer

Postat av: systerYster

åhhh va glad jag blir när jag läser detta!!=)

Postat av: jessica

Vad roligt att ni trivs och har det bra där borta i utomskogen hi hi hi vad stor hon blivit Moa och hon ser ju ut att trivas på hästryggen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback