långfredag..

2009-04-10 @ 09:04:04

har egentligen inte förstått vitsen me detta supande på långfredan..
Vuxna människor som super sig dyngraka och kravlar runt på isen.
Ok, jag har ju aldrig gjort de så vem vet...ja kanske tycker de skulle va
skitkul om ja gjorde de men ja tvivlar starkt!
Har jobbat påskhelgen de senaste fem åren och därför agerat chafför
på långfredan och att det inte händer fler olyckor den dan är för mig ett mysterium!
Sen hem och vilar lr fortsätter supa några timmar för att sen
gå ut på krogen! Aja, folk e inte snygga idag säger då bara de!
Själv blir ja ensammen hela dagen såklart. Jonas "anglar " ju som alla andra, och sen
blir de motorgårn till kvällen..
Kunde ha följt me jag å för Moa kunde vara hos Laila men jag känner inge sug faktiskt:)
Ska ev följa med Karin och åka på nån utställning...hellre de än å bara sitta hemma å dega
känner ja..

Näe, nu ska jag försöka få nåt i magen och få den här dan att gå...
Ha en bra långfreda alla:)

Kramar!

Kommentarer

Postat av: Sara

Håller med dig!

Jag jobbar hela Påsken i år, man får se det som en belöning när nästa lön kommer...

Gla påsk på re!

Kramar!

Postat av: Sara

Håller med dig!

Jag jobbar hela Påsken i år, man får se det som en belöning när nästa lön kommer...

Gla påsk på re!

Kramar!

Postat av: Tessan

gla påsk på dig me;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback