Lammkött!:)

2009-04-03 @ 10:44:48

Tycker ja ju inte om egentligen men har tydligen
skaffat mig ett eget ändå..hehe Jonas fyller nämligen
25 år idag...hua va gammal ja känner mig!
Men Grattis vännen:)

Moa ville inte åka till sin pappa i helgen, det
är första gången hon säger att hon inte vill.
Och jag känner inte att jag tänker tvinga henne heller, den
dan hennes pappa visar lite intresse så ska jag mer än
gärna "tvinga" henne dit men då tror ja hon vill åka dit
självmant oxå. Hon är så pass stor så hon märker hur saker och ting ligger till
så jag kan inte säga så mycket för att få henne att ändra sig just nu heller..

Aja, nu blir de duschen sen ska jag åka å köpa en blomma åt födelsedagsbarnet..haha

Kram Kram

Kommentarer

Postat av: Lisa

Hehe, ja jag har ju ett lammkött jag me:)

Dom är ju lika gamla våra lammisar.. Tommy blir 25 i November han..

Postat av: Tessan

Ja men just de Lisa:) du hade ju lammis du å..hehe

Postat av: systerYster

=)ha ha ha va´kul!! LAMMKÖTT!!=)=)=)

Postat av: Lisa

Jag inte bara hade, jag HAR lammis:)) hihi..

Postat av: Tessan

haha..aaa just! HAR lammis;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback