De blev inge..

2009-04-07 @ 20:34:25

ridande idag:(
Jag orkade verkligen inte...va så himla trött när ja kom från
jobbet. Är ju inte hemma förns fem, halv sex heller om dagarna.
Men då börjar ja ju inte förns nio heller så Moa slipper ju vara på fritids på
mornarna och inte så länge på eftermiddan eftersom Jonas
kommer hem vid tre...
Anledningen till att ja blir så trött är nog för att de e
så mycke nytt för mig på jobbet just nu. Är ju så himla mycket
man ska ta in å lära sig om dagarna..
Aja, kanske känner mig lite piggare imorn...hoppas iaf:)

Tänkte lägga in lite bilder från festen i lördags:)
   

 


Det dansades hela kvällen/natten lång:)

T.o.m huvud,axlar,knä och tår kördes:)
En himla kul kväll va de!

Näe, nu blir de duschen nästa!

Puss å kram


Kommentarer

Postat av: Sara

Synd att man missade det där då ;)

kramar

Postat av: Tessan

haha..ja riktigt synd va de!

Postat av: Taiwa

Men vad roligt ni ser ut haft, Delsbo ligan? hihi

Trivs du? Vems hästar e de du rider på? Kanske kommer till Delsbo lite titt som tätt i sommar, ska ut o tävla, vi ska kvala in till fälttävlan.Delsbo är en mysig liten by, skulle kunna bo där jag med, bor ni nära stan?

Postat av: Tessan

jo, Taiwa..ja trivs fast ja har ju inte bott här så länge heller, bor i bobygden ca 1 mil från delsbo och 3 från huddik ungefär tror ja:) Jag rider på svärmors/Jonas hästar.. Du måste ju komma å hälsa på om du har vägarna förbi:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback