Äntligen!!

2009-04-02 @ 10:49:53

Har vi fått internet! I brist på annat, om man är less på å packa upp å dona på vill säga så kan man ju alltid sitta vid datan..hehe
Börjar väl komma in oss något så när här i bobygda men ändå känns de fortfarande som man är hemma hos Jonas på nå vis..Känns inte som om ja "vågar" göra allt som ja gör hemma...svårt å förklara! De känns lixom som hans grejer å att man rotar...aja, de blir väl bättre hoppas ja!
Jag har varit med Moa på skolan den här veckan och det har gått bra:) Idag är hon där själv så jag är hemma och tänkte sätta upp lite tavlor å lite sådär..
Moa har börjat gått till våra grannar och rida på en liten ponny:) Hon är inte speciellt blyg min lilla skrutta:) Och duktig på att rida har hon blivit å för hon rider ju hos svärmor oxå! Det gjorde jag igår me, passade på när Jonas och Fredde höll på å elda massa skräp...kände att ja kunde göra nå annat då och en ridtur i skogen va nog de som behövdes:)

Annars har de väl inte hänt så mycke mer den här veckan än att man plockar å plockar å plockar...suck!
Imorn fyller älsklingen år så det blir säkert nån fest i helgen skulle ja tro..

Näe, har inte tid att sitta här nå mer!;)

Have a nice day!



Kommentarer

Postat av: Lisa

Va skönt att ni börjar komma på plats.

Klart de kommer kännas konstigt i början och som att du hälsar på hos Jonas men de ger sej nog rätt snabbt.

Härligt att du är kär och lycklig:)

Kram!

Postat av: Sara

Hej =) Moa berättade ju att hon galopperat åså hlt själv, vad duktig hon är =) nu innan hon åkte så sa hon att hon skulle bo här med mig i sommar , varanan vecka, för hon måste ju hem och träffa dig med =) men hon ville bo här med mig och då skulle hin ha två egna ponnysar som jag fick ta hand om när hon åkte hem :) hahah m så söt hon är :) bara å höra av dig om du behöver barnvakt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback